Velkommen Tilbake Til Sundt

Kunde

DNB Eiendom

År

2025

Om Prosjektet

Etter tre år med omfattende oppussing kunne Sundt Kjøpesenter endelig åpne dørene igjen – en begivenhet mange bergensere har ventet på. 12. mars markerte ordfører Marit Warncke den offisielle åpningen ved å klippe snoren, sammen med senterleder Hågen Solheim og Gro Boge fra DNB Næringseiendom.

Arrangementet bød på spesialtilbud i butikkene, goodiebags til de første 100 kundene og DJ som sørget for god stemning gjennom dagen. Fire Media var på plass for å dokumentere feiringen med bilder og videoer.

Spente kunder i kø for åpningen
Hva vi leverte
  • Foto: Rundt 100 profesjonelle bilder som dokumenterte åpningsdagen, levert raskt for bruk på sosiale medier og annen promotering. Bildene har bidratt til å vise frem det nye senteret og den store interessen blant publikum.
  • Video: 2 stk 90-sekunders sammenfatning av arrangementet i både horisontal og vertikal versjon, tilpasset deling på ulike plattformer.

I tillegg laget vi en fyldig reportasje publisert på nettmagasinet Utetrend, som gir et dypere innblikk i åpningen og historien bak renoveringen.

En smakfull start på nyåpningen
Resultat

Dekningen førte til økt oppmerksomhet og engasjement på sosiale medier. Vår dokumentasjon bidro til å styrke synligheten rundt åpningen og skape interesse for det nye senteret.

Gjestene koste seg med bobler og god stemning
Arrow
se  prosjekt

andre Prosjekter